A Magyar Reklámszövetség az ezredforduló óta évente összesíti a szektor bevételeit a tagozatai, a kapcsolódó szakmai szervezetek és vállalatok által biztosított adatok alapján. Ezt 2000-2018. között a Reklámtorta, 2019 óta pedig a Média- és Kommunikációs Torta formájában teszi közzé.
A szakmai szervezetekkel együttműködésben a Scores Group a kezdettől fogva részt vesz a Reklámtorta illetve a Média- és Kommunikációs Torta előállításában, szakmai összeírások, szakértői becslések illetve belső iparági felmérések, előrejelzések révén. Az éves reklámköltés közterületre vonatkozó adatainak előállításához a Scores Group (Outdoor Media Audit Kft.) biztosít nélkülözhetetlen információkat az MRSZ OOH Tagozat számára.
Ezekből az eredményekből itt a honlapon is közlünk szemelvényeket.
Kapcsolódó dokumentumok
2022.
A 2022. évi OOH médiapiaci felmérés eredményei
PDF dokumentum megnyitása
2021.
A 2021. évi OOH médiapiaci felmérés eredményei
PDF dokumentum megnyitása
2020.
A 2020. évi OOH médiapiaci felmérés eredményei
PDF dokumentum megnyitása
2019.
A 2019. évi OOH médiapiaci felmérés eredményei
PDF dokumentum megnyitása