KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK
Pandemic and social reactions (panel research in collaboration with ELTE PPK researchers)
Scores Group and ELTE PPK examined in three waves, among other things, how Hungarians see their situation with regard to the coronavirus, which people in charge are trusted in the virus situation, how people judge their exposure to the virus, how their financial opportunities change and how they change their media consumption habits, with the changes in all of them between each wave of research in mind. The Scores Group examined the issue in the CAWI Respondents Panel; almost 3,000 respondents completed all three questionnaires.
MRSZ iparági válságkutatás (cégvezetők válaszai a médiapiacról)
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet kérdőíves felmérést készített az MRSZ tagszervezetei és társszövetségei, azok tagjai, mint az iparág meghatározó szereplőinek körében azzal a céllal, hogy felmérje a koronavírus okozta válság hatását a kommunikációs szakmára és annak bevételeire, valamint megismerje a piac jövőbeli kilátásait, az iparág szereplőinek javaslatait. Arra kértük a szektorban dolgozó cégek felelős vezetőit, hogy töltsék ki online kutatásunk kérdőívét. Olyan vezetők válaszait gyűjtöttük össze, akik rálátással bírnak nemcsak a saját cégük, de a szegmens pénzügyi, munkaerőpiaci jövőképére is.
Közterületi hirdetések a kijárási korlátozás alatt (az outdoor elérés felépülése)
A járványhelyzet nyomába lépő gazdasági válság hatására a hirdetők minden médiafelületen csökkentették reklámköltéseiket. Tetejébe a kijárási korlátozás beláthatatlan hatással volt a közterületi reklámok piacára, és ellehetetlenítette az outdoor piac kutatásának hagyományos módszereit. A Scores Group mindent megtesz annak érdekében, hogy a kialakult helyzetben is tényekkel és adatokkal segítse partnereit. Az összeállítás azért készült, hogy felvázoljuk, az adatok alapján mit lehet tudni, és mi várható a közterületi piacon.
Rádióhallgatottság a járványhelyzetben (hallgatottsági trendadatok)
A hazai szindikált rádiós közönségmérés a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megrendelésére történik, a közbeszerzési eljárás után az országos rádiós hallgatottságmérés lebonyolításában a Scores Group is részt vesz, annak eredményeiről honlapján rendszeresen beszámol. Fontos látni, hogyan alakulnak a médiafogyasztási szokások a járványhelyzetben. Ezért a szokásosnál is nagyobb figyelemmel kísérjük a rádióhallgatottsági trendadatok alakulását.
Első nemzetközi eredmények 2020. IV. (pdf) →
Gyermekek digitális eszközhasználata
A koronavírus-kutatássorozat harmadik hullámának egyik fő fókusza a járvány gyermekek digitáliseszköz-használatára gyakorolt hatásainak feltérképezése volt, ennek az eredményeit mutatja be a linken elérhető összefoglaló.
Az aktívan dolgozó internetezők ötöde számít kötelező védőoltásra munkahelyén
A Scores Group 2021 novemberében vizsgálta a felnőtt magyar internetezők koronavírus elleni védőoltás kötelezővé tételével kapcsolatos véleményét, illetve az otthoni munkavégzéssel kapcsolatos tapasztalatait. A linken elérhető összefoglaló ennek az eredményeit mutatja be.